Hatar dig!

Nu är bristningsgränsen nådd!  Jag släppte allt och gormade på som fan.
Jag sa precis vad jag tyckte om bjarne, till bjarne!
Allt började med att vi hade genomgång i Ellära och vi kommentera att han hade skrivit uträkningarna fel. Då sa han att vi bara la tid på att rätta honom och han undrade var våran ambition var!!! Då sa jag att vi inte hade någon och att han inte passade som lärare, att han inte fattade va han höll på med. Att den ända gången vi hade roligt var på Thomas lektioner. Han är våran industrilärare. Bjarne sa också att han inte kunde vara så dålig som jag sa för han såg ju vad vi har presterat på proven. Då sa jag :- JA, DET ÄR VÄL INTE SÅ SVÅRT ATT LÄSA I BÖCKERNA: DET ÄR INTE DIN FÖRTJÄNST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0