MIN MORMOR!

Aldrig har jag varit så lycklig för en biltur som jag var idag för mormor satt med i bilen. jag grät lite i baksätet för jag var så glad.

Mamma och jag hämtade henne från akuten idag. När vi var på sjukhuset och hämtade henne så fick hon en kram av mig. Det kändes så skönt att få krama henne!
Jag vet inte hur allvarligt det egentligen var igår, men det kändes som mitt hjärta skulle brista. Har inte varit så rädd och ledsen på länge.

Usch... Jag vet verkligen inte vad jag skulle göra om hon försvann.
Lilla mormor som alltid finns där. Henne man alltid kan hälsa på. Hon som alltid blir så glad för minsat lilla. Hennes doft. Mormor är helt klart bäst och hon kommer alltid att ha en enormt stor plats i mitt hjärta vad som än händer.
                                                    Jag Älskar Dig Av Hela Mitt Hjärta<3


Kommentarer
Postat av: Big SIS johanna

Underbara underbara älskade mormor<3 jag var oxå så knäckt i måndagskväll att jag inte visste vart jag skulle ta vägen... Tack för att du berättade syster älskar dig, kram

2010-02-24 @ 06:20:34
Postat av: Sandra

Fint! Tårarna rinner.. Lilla underbara mormor! Kram

2010-02-24 @ 10:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0