Romme Alpin

Japp, nu är de klart. Jag ska till romme på sportlovet, det ska bli jävligt rolig. kommer inte ihåg senaste gången som jag åkte skidor, hoppas jag bara kommer ihåg hur man gör :S Men det ska nog inte bli någon fara har ju prot Diana med mig :)
Just nu kollar jag på skidset och hittade faktiskt ett fint McKINLEY TORTIN SKISET heter de och finns på intersport och så dyrt var de inte heller, 1600 kr. Behöver ett nytt för jag har inget!

Kl. 11.30 och tanken var att jag skulle plugga nu, men hittar ingen som helst lust för de! Usch skolan är verkligen tråkig!



Kommentarer
Postat av: elin

vilken dag ska du dit?????

2010-02-07 @ 12:08:13
URL: http://persikaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0