Torsdag igen...

Dagen har faktiskt varit bra:) åt två väldigt goda Muffins som Diana hade bakat och tog med till skolan! Hon är duktig hon <3
Efter skolan så följde jag med Diana när hon skulle köpa ny tyg skor! Efter sko handlandet bestämmde vi oss för att kolla om det fanns några sommarjobbs platser kvar och hmmm... Ja, några fanns det ju! Skiter nästan i vad jag får göra och var jag hamnar så länge jag kan tjäna pengar på det.. Fan kan stå i ett lager och packa låder. Inte så kul kanske men man får pengar och man blir en jävel på att packa låder ;)


Kommentarer
Postat av: Syster s

Bra tänkt syster!!:-) älskar dig!

2010-03-19 @ 16:26:18
Postat av: diana

jadu, nu har jag ÄNTLIGEN hittat in på min blogg igen xD<3 det som återstår är att fixa den.. någon dag:P

layouten är väl inte snyggast precis!

2010-03-26 @ 14:17:05
URL: http://ddiananiilssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0